Wednesday, November 17, 2010

helloo....i'm back to my story....

SENYUMAN
menarik perhatian disekeliling ku dengan senyuman sejuta erti yang aku rasa dan
 di sebalik senyuman juga
 sebenarnya masa aku melepaskan perasaan marah aku pada sesiapa saja yang buat aku marah bagi aku ubat yang paling elok untuk hilang kan perasaan marah adalah dengan senyuman. kadang-kadang kita tak fikir apa yang kita cakap itu boleh buat seseorang itu marah dan kita tak sedar ape yang kita cakap itu boleh membuat org tidak puas hati dengan kita btl tak?? Bagi aku semua itu mcm artikel yang pernah aku baca dlm fb katanya kekotoran dan kekaratan hati seseorang itu macam belakangi petang yang mempunyai tona warna yang menarik, aku rasa semua kata-katanya macam ingin menympaikan sesuatu tapi untuk memahami semua itu bukannya mudah dan bukannya snng nak fhminya sama juga macam persahabatan bagi aku sahabat yang betul2 mmhami aku adalah diri aku sendiri kdg2 nak juga kongsi kesedihan dengan kawan2 tp xsmaunya di balas dengan kebaikn...kepercayaan aku mula hilang pada orang yang aku anggap macam kakak aku sendiri...aku selalu kongsi cerita dan kesedih pada org itu tp kenapa semua cerita aku di anggap satu mainan dan gurau...kenapa si lembut plak tahu cerita aku... hhrrmmm...semua nya tak boleh nak prcya dan aku mula diam dengannya dan cerita aku hanya aku jer..kepercayaan aku hilang di sbb kan si lembut...

aku tak suka orang anggap aku ni koya, sombong, ptingkan diri sendiri dan tuduh aku buat benda yang aku tak pnh buat...  mcm skirt drama..



si lembut: jgn anti2 or benci org xbek tau
si malang: aku ada bc dk fb, kalau lelaki itu direct to the point dlm satu hal, dia mgkin nak jjr pd ssorg tu tp klau di pkr2 kn blh ke kte nk prcye semua tu..ape yg di kata kan semua Nya mns jer..
si lembut: 2la aku gtau kau td
si malang: mgkn semua tu hrpn bodoh yg di bt oleh lelaki...
bila kita dah bc 1 1 artikel, jgn mudah nak pcye n terikut2
xlh kalo nak buat pgjrn tapi setiap manusia vry dfrntkn
cam aku la..
aku xpenah nak slhkn sespe or nk menyalahkn mn2 pihak
asalkn kite tahu ape yg kita buat
2 dh terlalu cukup
xsemestina org baik,xleh jd jht..n jht blh je berubahkn???
si malang: eerrmm....thnks pkck...
si lembut: yup..wlcm2 mkck pasni jgn muudah or senang terikut ngn 1 1 artikel tau
kite kne buat berdasarkan ape yg btol
cume klo bt0l, kite blh ubh diri kte sebetulnya
aku bkn bek sgtpn tapi jz nk bg pndgn blh la
si malang: ok2...tq sgt pkck...aku hppy dgn hdp wlau kdg2 trsa diri ni trlalu bdoh..
si lembut: bgs la cm 2
kalau ape2 yg melibatkn prasaan,try la fikir
jgn dsbbkn 1 pkra,kite tkt nk syg ss0rg
si malang: xske laki.......................
si lembut: sejak bile xsuke lak?
setahu aku, kau xcm 2..mlalu info2 la hmm
si lembut: Knp
si lembut: kau pnh kapel kn?
si malang: kakak ade cte ape2 ke sal aku ke??
si lembut: so,cne lak xske cne lak xske laki?
but
si lembut: salu gak msg ngn mmbe2 laki?
si lembut: xdela tp setahu aku kau x mcm tu
lau x,kau xkn pnh kapel
bkn ka mkck salu suh b cri bf tok mkck??
haha
kntoi
sapa kwn yg setia?
si malang: ok...bgs lah kalau thu semua psl aku..ape yg aku ckp xsmua nye org phm, klau btl org tu kwn aku dia xkn skitkn hti kwn nye tu..rse2 pkck la...klau pkck jd aku ape yg pkck akn buat kalau kwn baek pkck ade hbgn dgn prmpuan yg bru die knl , klau kwn pkck tu solo xpe nak ske2 dkt spa2 pn ni gk dh ade mkwe, kalau pkck nak thu aku pnh tgk sorg prmpuan yg tramat sayangkan kekasih die smpai kn dri jb ke kk die sggp prgi jmpe kekasih die tu..klau lah pkck jd aku ape yg pkck akn bt dkt prmpuan yg bru kwn pkck knl tu?? agk2 la... pkck blh ke tgk kwn pkck ade hbgn dgn prmpuan tu??? semua yg aku ckp tu bkn nye dri artikel ke dri drma ke tu semua pnh trjd...so ape pdgn pkck???  mgkin btl smua yg pkck dgr psl aku tp agk2 ar nk ckp pn...pkck rsa dgn aku knl nga pkck kmi xde mslh ke??? pkck pnh thu ke kami pnh gduh sal pkck??? semua itu pkck xpikir ke? sblm nak ckp psl org yang baru kte knl kita kne fikir ugk yang kita ni btl ke!! sblm nk crta ttng seseorang itu fikir dlu!!
si lembut: sapa kmi 2?
gdh ngn sapa?
ape yg dh aku ckp?
adessss
w0owww..cm dh buat esei dh
huhu
si lembut; k..
salam
aidiladha
maaf kalo pakcik de wat kau salah dan silap
si lembut: k...
tdor ka?
Hahaha 
hukhuk...panjang nya skirt tu. dari pandangan aku lah apa motif b tu ceritakan semua psl si malang pada si lembut?? n ape mtif si lembut ckp mcm tu dkt si malang?? tgk dari skirt tu si malang tu mcm aku kn hhrmmm...bagi aku kenapa aku tak suka lelaki sbb semua nya sama jer..op nanti dulu ye...MAKSUD aku xsuka lelaki tu bukan nya aku ni jns suka prmpuan lak adus...bukan2222.................aku xsuka lelaki yang ada prsaan dkt aku itu jer.. klau org tu btl2 nk jd kwn aku. aku xksh dia tu prmpuan ke lelaki ke smua nya ok bah...dri situ aku fhm prsaan si malang knp dia xska lelaki. dia bkn xska cme kdgn jer bt die jd mcm tu sma mcm aku hukhuk..!! kdg2 hdp seorg2 ni trsa snyi tp klau di fikir2 kn kita bbs untuk buat smuanya trmksd ske pd spa2 pn. smua tu mcm lakonan yang di buat2 plak kn hhrrmm...mgkin blom smpai wktu nya lagi kot aku dan si malang mnmuai cinta sejati hihihii.....so sekarang jom kita fikirkn motif si lembut dan si b brsma ye..

No comments:

Post a Comment